امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

 

Adobe%20Photoshop%20CS5%20Extended%2012.0%20Micro دانلود نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop CS5 Extended 12.0 Micro

 

فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی بسیار قوی و فوق العاده محصول شرکت Adobe می باشد که امروزه بیشتر کاربران از آن استفاده می کنند. آخرین نسخه از نرم افزار فتوشاپ CS5 بوده که با حجم بالایی در اینترنت برای دانلود قرار گرفته است و هنگام نصب نیز زمان زیادی را صرف می کند و یکی از مهمترین مشکلات آن این است که هرچه نسخه های این نرم افزار جدیدتر می شود سخت افزار بالاتری را طلب می کند که همین امر برای کامپیوترهای قیدیمی بسیار مشکل ساز است. هم اکنون سایت آونگ سیستم نسخه بسیار سبک و کم حجم فتوشاپ CS5 را با نام Adobe Photoshop CS5 Extended 12.0 Micro با حجم ۶۲ مگابایتدر اختیار شما عزیزان قرار داده است.

نسخه میکرو فتوشاپ CS5 تقریبا تمامی امکانات نسخه کامل آن را دارد و مانند مابقی فتوشاپ ها می توانید پلاگین ها و بخش های اضافی را برروی آن نصب نمایید. از مزایای اصلی فتوشاپ CS5 میکرو، رجیستر بودن آن که دیگر نیاز به فعال سازی یا کرک کردن ندارد و در مدت زمان بسیار کمی نصب می شود و مناسب برای کامپیوترهایی که دارای سخت افزار پایین هستند. این نرم افزار به زبان روسی و انگلیسی می باشد.

امید است این نسخه از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ مورد پسند شما عزیزان واقع شود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

ACDSee%20Photo%20Manager مدیریت قدرتمند تصاویر با ACDSee Photo Manager 12.0.344

 

ACDSee Photo Manager 12.0.344 نرم افزاری بسیار عالی برای آن ها که دوست دارند به تصاویر خود سروسامانی دهند به شمار می رود. در مورد ACDSee Photo Manager با اطمینان کامل می توان بیان نمود که قدرت برآورده سازی ۹۹ درصد از خواسته های کاربران را دارد. یک کاربر برای مدیریت تصاویر خود از یک نرم افزار چه خواسته هایی دارد؟ نمایش ، دسته بندی ، به اشتراک گذاری ، مدیریت و تا حدی هم ویرایش را از یک نرم افزار مدیریت تصاویر می خواهد. اما ACDSee Photo Manager همه ی این موارد را به راحتی انجام می دهد. این موارد تنها بخشی از هنرهای این نرم افزار محسوب می شود. در مورد این که محصول جدید ACDSee چه فرمت هایی را پشتیبانی می کند باید ذکر کرد که این محصول کدام فرمت را پشتیبانی نمی کند. ACDSee Photo Manager توانایی پشتیبانی بیش ۱۰۰ فرمت تصویری را دارد. از این نرم افزار به عنوان یک واسطه هم می توان استفاده نمود. به این صورت که قادر است تصاویر را از دوربین های دیجیتالی ، اسکنر و دستگاه هایی از این قبیل دریافت کند. ضمن نمایش آن به کاربر با همان کیفیت و به صورت سفارشی به چاپگر برای چاپ منقل کند. البته گفته می شود این نرم افزار برای مدیریت تصاویر طراحی شده ، اما قادر است تا موزیک ها ، ویدئو ها و حتی اسلایدشو ها را نیز به حرکت در آورد. ACDSee Photo Manager قابلیت ویرایش را هم در خود جای داده است به طوری که هر کس بخواهد می تواند تصاویر خود را با امکانات نسبتا بالا مورد ویرایش قرار دهد. به راحتی می توان نور ، رنگ ، اندازه و … را تغییر داد. می توان فرمت ها را به یکدیگر تبدیل نمود. ACDSee Photo Manager یک آلبوم ساز حرفه ای هم به شمار می رود. آن ها که به دنبال ابزاری هستند تا تصاویر خود را با موزیکی زیبا برای ثبت خاطرات به همراه آورند می توانند ACDSee Photo Manager را برگزینند. چرا که با این ابزار قادر خواهند بود تا با چند فرمت مختلف آلبوم هایی بسیار زیبا را پدید آورند. نکته آخر در مورد ACDSee Photo Manager محیط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسند است که از دلایل موفقیت این نرم افزار و در کل کمپانی ACDSee به شمار می رود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ACDSee Photo Manager 12.0.344:

 

- پشتیبانی از اکثر فرمت های تصاویر
– محیط کاربری بسیار دوستانه
– دریافت تصاویر از اسکنرها ، دوربین های دیجیتالی و …
– قابلیت چاپ با بالاترین کیفیت
– نمایش تصاویر با بهترین کیفیت و قابلیت زوم
– ویرایش تصاویر با امکانات بسیار متنوع
– نمایش ویدئوها و پخش موزیک
– ساخت و نمایش اسلایدشو های حرفه ای با فرمت های مختلف نظیر EXE و HTML
– تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر
– استفاده راحت از نرم افزار
– قابلیت از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر
– ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا
– ساخت محافظ صفحه های زیبا از تصاویر
– جستجو بسیار قدرتمند در میان تصاویر
– قابلیت دسته بندی تصاویر با موضوعات مختلف
– پیش نمایشی زیبا از تصاویر
– قابلیت پشتیان گیری از تصاویر و بانک اطلاعاتی
– قابلیت عکس گرفتن از صفحه نمایش تنها با گرفتن چند کلید کیبورد
– پشتیانی کامل از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

advance jpg compressor فشرده سازی تصاویر با Advanced JPEG Compressor 2011.9.1.97

Advanced JPEG Compressor نرم افزاری جهت فشرده کردن حجم عکس ها بدون تغییر در کیفیت انها میباشد این نرم افزار با پردازش عکس ها و با استفاده از الگوریتم های ویژه خود عکس ها را به گونه ای فشرده میسازد که کیفیت آنها بدون تغییر باقی بماند و حداکثر کیفیت حفظ شود.

JPEG و JPG جزو فرمت های بسیار متداول برای عکس های دیجیتال میباشند با ایتفاده از این نرم افزار میتوانید عکس های حجیم خود را که ممکن است به سختی بتوانید به اشتراک بگذارید با این نرم افزار بین دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین این نرم افزار امکان برش قسمتی از عکس تغییر اندازه آن و چند امکان دیگر را به شما میدهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Xnview مدیریت قدرتمند و حرفه ای تصاویر با XnView 1.97.7

 

XnView 1.97.7 نرم افزاری قدرتمند جهت مشاهده ، ویرایش و تبدیل تصاویر و سایر فایل‌ های گرافیکی می باشد. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از ۴۰۰ نوع فرمت گرافیکی و تبدیل بیش از ۵۰ نوع فرمت گرافیکی را دارا می باشد. همچنین این نرم افزار قادر به پشتیبانی از زبان شیرین فارسی بوده و سازگار با تمام نسخه های ویندوز می باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Cyberlink%20MediaShow محافظت از تصاویر با Cyberlink MediaShow 5.0.0902b Deluxe

 

Cyberlink MediaShow 5.0.0902b Deluxe نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف به منظور تهیه آلبوم های تصویری می باشد. در این نرم افزار کاربران می توانند عکس ها و فایل های تصویری را به صورت یک فایل تصویری منسجم تهیه نمایند. این نرم افزار از ویژگی های همچون قابلیت افکت گذاری ، میکس و تدوین تصاویر نیز برخوردار می باشد. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت تبدیل فرمت فایل های تصویری اشاره نمود که بدین شکل می توان تصاویر را بعد از تبدیل به فرمت مورد نظر به شکل یک آلبوم ایجاد نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت CyberLink Corp می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cyberlink MediaShow 5.0.0902b Deluxe:

 

- واسط کاربری کم نظیر نرم افزار
– استفاده بسیار آسان از نرم افزار
– پشتیبانی از تقریبا تمامی فایل های مرتبط با نرم افزار
– مدیریت کامل بر روی عکس ها ، موزیک ها و ویدئوها
– قابلیت بهینه سازی تصاویر برای نمایش هرچه بهتر
– امکان ساخت اسلایدشو های حرفه ای
– بهره وری از تکنولوژی Smart Face که قادر است تا چهره ها را در تصاویر تشخیص دهد.
– مرتب سازی اتوماتیک فایل ها
– سرعت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت ها
– سازگاری و هماهنگ سازی شده با Core i7 ، NVIDIA CUDA و ATI Stream
– سرعت ۱۰ برابری در تبدیل در مقایسه با نرم افزارهای مشابه
– ویرایش ساده و آسان فیلم ها
– امکان به اشتراک گذاری به صورت آنلاین
– قابلیت ذخیره سازی بر روی انواع حافظه ها از جمله انواع لوح های فشرده
– قابلیت برقراری ارتباط با انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
– سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Adobe%20Photoshop%20Lightroom مدیریت حرفه ای عکس های دیجیتال با Adobe Photoshop Lightroom 3.2 Final

 

Adobe Photoshop Lightroom 3.2 Final در واقع یک جعبه ابزار حرفه ای و ضروری برای تمامی عکاسان حرفه ای دوربین های دیجیتال است که محیطی ساده و در عین حال حرفه ای را برای مدیریت ، تنظیم و در نهایت عرضه عکس های دیجیتال برای شما فراهم میسازد. با استفاده از این نرم افزار عکاسی شما فقط در یک لحظه آن هم در زمان عکس برداری نیست ، بلکه نیمی از عکاسی دیجیتال شما نیز در پشت رایانه می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که عکس های خود را مشاهده ، مدیریت ، مرتب سازی ، دسته بندی ، تصحیح ، بزرگ نمایی و … کنید. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید با تنظیم نور و رنگ عکس ها بهترین و با کیفیت ترین حالت ممکن را برای عکس های خود به وجود آورید. در مقابل تمامی این امکاناتی که این نرم افزار به شما میدهد ، دارای محیط کاربری آسان ، ساده و بسیار زیبا است که عکس ها را با چیدمانی سریع و عالی در اختیار شما قرار میدهد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom 3.2 Final:

 

- سازگاری با بیش از ۱۵۰ فرمت تصویربرداری
– فراهم کردن قابلیت منحصر به فرد برای کار بر روی فایلهای JPEG, TIFF, DNG
– دارای ابزارهای حرفه ای جهت ویرایش و تنظیم عکس برای نمایش در بهترین حالت ممکن
– تنظیم روشنایی ، آهنگ منحنی ها ، اعواج لنز ها و قالب های رنگی به بهترین شکل و کیفیت
– توانایی بارگذاری ، ذخیره ، تنظیم و دریافت خروجی از ردیف های تصویری
– نمایش عکس ها بصورتی که به بهترین شکل در دسترس کاربر باشند.
– محیط کاربری آسان و دلپسند
– پشتیبانی از ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷
– پشتیبانی از سیستم عامل MacOSX
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات